Какво е Aquahouse "Loyalty"?
AQUAHOUSE "Loyalty" е програма за лоялност на AQUAHOUSE Thermal & Beach
Програмата дава възможност на нейните членове да се възползвате от допълнителни отстъпки за всички услуги в комплекса. Размерът на отстъпката, която може да ползвате зависи от Вашето ниво в програмата:
Basic (при реализиран оборот в комплекса над 800 лв.) – 10% отстъпка от всички услуги в комплекса
Classic (при реализиран оборот в комплекса над 2000 лв.) – 15% отстъпка от всички услуги в комплекса
Exclusive (при реализиран оборот в комплекса над 3500 лв.) – 20% отстъпка от всички услуги в комплекса
Вие получавате още:
Достъп до паркинга в комплекса.
Като член на програмата за лоялност на AQUAHOUSE Thermal & Beach Вие ще имате възможност да получавате информация за специални промоционални оферти, новини за бъдещи събития, бонуси и други преференции.*
*За целта е необходимо да сме получили в попълненото от Вас заявление за участие в програмата, изричното Ви съгласие за използване на предоставените от Вас лични данни за маркетинговите цели на AQUAHOUSE Thermal & Beach.
Предоставените преференциални условия при използване на AQUAHOUSE "Loyalty" карта не се комбинират с други актуални промоции на AQUAHOUSE Thermal & Beach.
Условия за членство в AQUAHOUSE "Loyalty":
Всеки гост на Aquahouse Thermal & Beach има право да стане член на AQUAHOUSE "Loyalty" след първото посещение в комплекса и ползване на която и да е от нашите услуги.
За целта е необходимо да бъде попълнено Заявление за издаване на карта за лоялност.
Общи условия за ползване на клубната карта AQUAHOUSE "Loyalty" карта:
AQUAHOUSE "Loyalty" карта се издава от и остава собственост на „Карачи“ ЕАД.
Издаването на клубна карта AQUAHOUSE "Loyalty" карта се извършва след попълване на Заявление за издаване на карта, подписано от картодържателя и представено лично на рецепция в AQUAHOUSE Thermal & Beach.
Посочените в Заявлението лични данни ще бъдат използвани само за целите на програмата за клиентска лоялност и ще бъдат обработвани съгласно политиката за защита на личните данни на „Карачи“ ЕАД.
Заявлението за издаване на карта е индивидуално.
Членове на програмата могат да бъдат пълнолетни физическа лица. Физическо лице, което е член на AQUAHOUSE "Loyalty" има право да получи персонална карта и има право само на една карта за лоялност.
Привилегиите по AQUAHOUSE "Loyalty" карта се ползват само при представяне на карта и документ за самоличност.
Всеки нов член получава своята AQUAHOUSE "Loyalty" карта на място в AQUAHOUSE Thermal & Beach при попълване на Заявление за членство в програмата.
Издаването на картата е безплатно.
В случай, че клубната карта бъде изгубена, открадната или унищожена, притежателят й трябва при първа възможност да се свържи с нашия отдел „Връзки с клиенти“, тел: +359 52 812 812, info@aquahouse.bg.
10 .AQUAHOUSE Thermal & Beach не носи отговорност за неправомерни действия или злоупотреби на трети лица с индивидуалната карта за лоялност за периода от настъпването на обстоятелства на кражба, загуба или унищожаване до съобщаването им.
AQUAHOUSE "Loyalty" карта не е банкова карта и не е средство за разплащане.
AQUAHOUSE Thermal & Beach запазва правото да променя условията за ползване на карти. AQUAHOUSE "Loyalty" карта по всяко време без допълнително предизвестие. Всяка една промяна ще бъде обявявана и на сайта www.aquahouse.bg.
Картата за лоялност е валидна само за AQUAHOUSE Thermal & Beach.